چرا باید از گوگل ادز استفاده کنم؟

به هر حال اگر تا به حال از گوگل ادوردز استفاده نکرده اید یا هنوز شک دارید که برای آن بودجه اختصاص دهید یا نه ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

1- کلیک های هدفمند و با کیفیت

شما هزینه ای مشخص به ازای هر کلیک پرداخت می کنید تا با کلید واژه های خاص جستجو شوید که این مسئله امکان این را فراهم می کند که کلیک های هدفمند تری دریافت کنید. بدین صورت که هر گاه یک کاربر گوگل کلمه کلیدی مورد نظر شما را در گوگل جستجو کرده و بر روی تبلیغ شما که در صفحه اول گوگل نمایش دارد کلیک کند، متناسب با آن هزینه ای از اکانت گوگل ادوردز شما کسر می شود. این بدان معناست که هزینه تبلیغات به تعداد کلیک ها و بازدیدهای صورت گرفته از سایت شما می باشد.

 

2- نتایج گوگل ادز قابل اندازه گیری است

محاسبه کردن نتایج تبلیغاتیکی از چالش های صاحبان کسب و کار است. اگر از تبلیغات آفلاین مثل تبلیغات تلویزیون یا رادیو یا مجلات ساتفاده می کنید،نمی توانید دقیقا تشخیص دهید مشتری تان حاصل کدام یک از انواع این تبلیغات بوده است.

اما تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز کاملا قابل اندازه گیری است چه از لحاظ محاسبه تعداد لید، چه از لحاظ میزان برگشت سود و همین مسئله گوگل ادز را برای بیزینس ها بسیار جذاب کرده است.


3- گوگل ادز از سئو وب سایت سریع تر عمل می کند

برای تعداد بسیار زیادی از کسب و کارهایی که تازه وب سایتشان را راه اندازی کرده اند،برای رتبه گرفتن ارگانیگ یا همان سئو ارگانیک نیازمند صبر و حوصله و زمان بسیار است. تا چند سال پیش خیلی از این تازه وارد ها فکر می کردند مورد جریمه گوگل قرار گرفتند و بخاطر همین هم گوگل از صفحه اول جستجو آن ها را حذف می کند در حالی که واقعیت این است که در دنیای وب سایت ها، رقابت برای رسیدن به صفحه اول گوگل بسیار شدید است و برای اینکه فعالیت های سئو وب سایت به سر انجام قابل قبولی برسد آن وب سایت باید تمام و کمال اعتبار خودش را اثبات کرده باشد، چیزی که ممکن است کسب و کار های نوپا را در طول زمان دلسرد کند.

گوگل ادوردز استنتیجه ی سریع تری را رقم می زند. نکته مهم اینکهترکیب سئو ارگانیک و استفاده از گوگل ادز بسیار تاثیرگذار است. پیشنهاد ما این است کهدر حالی که فعالیت های سئو را انجام می دهید یک کمپین تبلیغات کلیکی راه بیندازید و سریعا کلیک جذب کنید. از آنجایی که گوگل ادز سریع عمل می کند می توانید میزان تاثیر کلمات کلیدی خاص را بسنجید و آن را در سئو ارگانیک تان به کار ببرید و به طور مثال محتوایتان را بر اساس آن تنظیم کنید.

نکته جالب اینکهگوگل برخی اوقات ووچرها و کوپن های تستی رایگان برای تازه وارد ها اختصاص می دهد که به محض اینکه اولین بار در گوگل ادز ثبت نام کنید به وب سایت تان تعلق می گیرد.


4- گوگل ادز آسان تر از سئو است

استفاده از هر ابزاری پیچیدگی های خاص خودش را دارد و شاید اصلا بتوان استفاده از گوگل ادوردز را جزئی از فعالیت های سئو به شمار آورد. اما اگر بخواهیم به طور جداگانه به این دو نگاه کنیم باید اعتراف کنیم عملیات سئو عملیات پیچیده ای است که چندین فاکتور را هم زمان در بر می گیرد.

معمولا برای افزایش ترافیک ارگانیک یک تیم 3 تا 5 نفره لازم است که باید دائم بر روی تولید محتواهای متفاوت کار کنند و لینک سازی انجام بدهند. البته که قطعا این پروسه بسیار خلاقانه و دلچسب است و وقتی نتیجه بگیرد نتیجه ای عالی خواهد بود.

اما وقتیمی دانیم ابزاری وجود دارد که خیلی راحت و با استفاده از تبلیغات کلیکی در کمترین زمان باعث افزایش لید(سرنخ) وب سایت خواهد شد بسیار دلگرم کننده است خصوصا برای کسب و کارهای نوپا که نتیجه های سریع می خواهند.

5-گوگل ادز انعطاف پذیری بالایی دارد

مهمترین ویژگی گوگل ادز انعطاف پذیری در اجرایکمپین های تبلیغاتی و شخصی سازی بر اساس نیازهای کسب و کارتان است.

نمونه های زیر ویژگی هایی هستند که می توانید توسط گوگل ادز روی کمپین تان اجرا کنید:

  • حساس کردن کمپین به کلید واژه:توسط این ویژگی می توانید تبلیغتان را محدود به افرادی کنید که کلید واژه ای که تعیین کرده اید را جستجو می کنند. مثلا اگر آژانس ارائه دهنده تور های مسافرتی هستید کلید واژه “هتل های کیش” می تواند ترافیک هدفمندتری برایتان ایجاد کند.
  • استفاده از اکستنشن های تبلیغاتی گوگل ادوردز:تعداد کاراکترهایی را که می توانید در تبلیغات ادوردز استفاده کنید محدود است اما گوگل ادوردز امکان اضافه کردن اکستنشن یا همان افزونه را فراهم کرده که می توانید توسط آن اطلاعات بیشتری مثل عکس محصول، شماره تلفن و یا لینک و … به آن اضافه کنید.
  • قابلیت دسته بندی مخاطب:با این ویژگی می توانید بازدید کننده ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی، زبان و حتی نوع مرورگر او دسته بندی کنید ( مثلا می توانید مشخص کنید بازدید کننده ها فقط از ایران باشند).
  • دسترسی به مخاطبین پلتفرم های مختلف:توسط این ویژگی می توانید تبلیغتان را به کاربرانی که در پلتفرم های مختلف مانند Gmail، Youtube و … حضور دارند نیز نمایش دهید.
  • بهره بردن از شبکه نمایشی :این ویژگی به طور به خصوصی به آگاهی از برند شما کمک می کند و در کلنرخ تبدیل مشتری بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

6- گوگل ادز یعنی در صفحه اول جستجو ها در گوگل شوید

طبق آمار به دست آمده از وب سایت های مختلف، از هر 3 کلیک 2 کلیک آن مربوط به لینک های تبلیغاتی است که اگر آن را با سئو ارگانیک مقایسه کنید می بیند که تبلیغات PPC کاملا ارزشش را دارد پس این فرصت را به هیچ عنوان نباید از دست داد.

 

7- نرخ بازگشت سرمایه در گوگل ادز

اگر کمپین درستی در گوگل ادز طراحی و اجرا کنید تفاوت نرخ بازگشت سرمایه تبلیغاتی خود را با اختلاف از سیستمهای تبلیغاتی کلیکی ایرانی خواهید دید. طبق آمارهای جهانی، میانگین نرخ بازگشت سرمایه یا ROI تبلیغات در گوگل چیزی در حدود ۷۰۰٪ است! و این ثمره بیش از ۲۴۶ میلیون کاربر روزانه ای است که حدود ۳/۵ میلیارد بار در روز با این تبلیغات تعامل می کنند.


8- افزایش دو برابری نرخ تبدیل نسبت به ترافیک ارگانیک

باز هم تکرار می کنیم: ترافیک ارگانیک قطعا بسیار ارزشمند است. اما اگر بخواهیم مقایسه ای بین نرخ تبدیل از طریق تبلیغات کلیکی و نرخ تبدیل از طریق ترافیک ارگانیک انجام بدهیم می بینیم که تبلیغات پولی گوگل عملکرد بهتری دارند.



تاریخ : یکشنبه 20 بهمن 1398 | 10:49 ب.ظ | نویسنده : مدیر | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب تهران
  • وب کارت شارژ
  • وب من و تو
  • وب امیر خان
  • شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات